Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. Zwroty wysłane na adres siedziby nie zostaną odebrane.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu na adres wskazany w wiadomości mailowej. Zwroty wysłane na adres siedziby nie zostaną odebrane.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres wskazany przez Sprzedającego, który został przekazany droga mailowa kontakt@twojadzidzia.pl
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Produkt nie może być używany ani zniszczony.
Pobierz formularz zwrotu: